ČASTO KLADENÉ OTÁZKY


Chcem sa stať vašim zákazníkom, ako mám postupovať?

Zavolajte na číslo 0905 231 602, kde sa dozviete všetky potrebné informácie o našich produktoch a službách a navrhneme Vám najvhodnejšie riešenie. Môžete nás aj kontaktovať priamo tu.

Chcem sa doma pripojiť na internet, ako mám postupovať?

Na našej stránke si môžete vybrať z ponuky možností pripojenia na internet a overiť si dostupnosť služby v danej lokalite. V prípade, že ste si vybrali, zavolajte nám na 0905 231 602, kde Vám radi poskytneme všetky potrebné informácie a dohodneme ďalší postup.

Aké doklady potrebujem, keď sa chcem stať vašim zákazníkom?

Iba občiansky preukaz. Pri uzatvorení zmluvy o pripojení je potrebné nahlásiť aj emailovú kontaktnú adresu, na ktorú Vám bude pravidelne zaslaná elektronická faktúra za služby.

Čo budem potrebovať, keď chcem doma využívať internet?

Všetko Vám dodáme, prípojku na internet Vám zriadime za cenu podľa platného cenníka služieb, bez nutnosti ďalších nákladov z Vašej strany. V prípade záujmu zabezpečíme kúpu počítača, notebooku, či routra.

Prečo je dôležité ohlásiť svoju mailovú adresu?

Pretože faktúry za služby a tovar zasielame našim zákazníkom elektronickou poštou (mailom). Sme šetrný k prírode.

Koľko počítačov si môžem doma pripojiť do internetu?

Pokiaľ použijete router, alebo switch, môžete si v domácnosti pripojiť viacero počítačov buď technológiou Wifi, alebo pomocou sieťového kábla, v závislosti od typu routra.

Aká je možnosť bezdrôtového pripojenia v byte?

Pre internetové pripojenie bezdrôtovým signálom v byte alebo dome budete potrebovať sieťové zariadenie, takzvaný Wireless Router. Môžete si vybrať z našej ponuky, ale nie je to podmienka. Radi Vám tiež pomôžeme s prípadnou konfiguráciou a výberom vhodného zariadenia.

Aký je dosah internetového pripojenia v byte a mimo bytu?

Dopredu je to ťažké povedať, je to rôzne v každom byte/dome. V prípade slabého signálu je možnosť dokúpiť ešte takzvaný zosilovač/repeater signálu. Neváhajte a v prípade potreby nás kontakujte.

Koľko budem platiť za služby?

Ceny všetkých služieb a produktov sú uvedené tu v cenníku na našej webovskej stránke. Pri platbe za službu internet na rok dopredu získate 2 mesiace zdarma.

Ako mám uhrádzať faktúry a platby?

Bezhotovostnou platbou – č.ú. 4016688522/7500 – Československá obchodná banka so správnym variabilným symbolom. Variabilný symbol identifikuje, že platba je od Vás, preto mu venujte, prosím, zvláštnu pozornosť pri zadávaní platby.
Hotovostný vklad na horeuvedený účet priamo v banke.

Nemôžem sa pripojiť na internet, čo mám robiť?

Skôr ako zavoláte na linku technickej podpory, overte si, či je Váš počítač, alebo router správne pripojený do siete a či máte všetky káble od na oboch stranách (internetová zásuvka – sieťová karta, alebo router) pevne pripojené do konektorov.

Ako dlho trvá zriadenie internetu?

Zriadenie internetového pripojenia realizujeme najneskôr do 7 dní od objednania služby.

Ako dlho trvá samotná inštalácia?

Nakoľko sa zariadenie na príjem signálu vo väčšine prípadov montuje na strechu domu, tak samotná inštalácia trvá v rozsahu 1 – 3 hodín podľa náročnosti.

Čo musím pripraviť pred inštaláciou?

Pred inštaláciou je dobré mať vyvedenú kabeláž na strechu (sieťový FTP kábel Cat. 5e) a na streche mať nachystanú konzolu, na ktorú sa namontuje zariadenie na príjem signálu. Ak však takúto prípravu nemáte zriadime Vám všetko v deň montáže.

Dodávate k vášmu riešeniu aj nejaký špeciálny router, prevodník alebo stačí ak si sám zakúpim switch?

Naše pripojenie je u zákazníka ukončené štandardným Fast Ethernet sieťovým rozhraním ukončeným konektorom RJ-45. To znamená, že ak chcete naše internetové pripojenie využívať na viacerých počítačoch v domácnosti, stačí si kúpiť akýkoľvek wifi router.

Aké časté sú výpadky?

Nakoľko je naša sieť postavená na profesionálnych riešeniach s NON-STOP ONLINE monitorovaním a dohľadom siete, výpadky sú eliminované na úplne minimum.

Môžem použiť aj vlastné WiFi zariadenie?

Pokiaľ má Vaše WIFI zariadenie všetky potrebné parametre, môže byť použité na pripojenie do našej siete. Môžete si to aj dopredu overiť na našom telefónnom čísle 0905 231 602.

Poskytujete aj pevnú verejnú IP adresu?

Verejnú pevnú IP adresu poskytujeme za poplatok podľa cenníka
Pokiaľ Vám stačia iba nejaké porty (1-3), vieme Vám presmerovať služby na zadané porty bezplatne.

Ako dlho môžem byť na internete a koľko dát môžem stiahnuť?

Všetky naše programy sú dátovo a časovo neobmedzené, z čoho vyplýva, že na internete môžete byť, ako dlho chcete a môžete stiahnuť koľko chcete za nezmenený mesačný poplatok.

Ako si mám chrániť počítač pred vírusmi?

Počítač si môžete chrániť pred vírusmi pomocou antivírusových programov. Našim klientom ponúkame za antivírusový program od spoločnosti ESET.

Čo je to download rýchlosť, upload rýchlosť?

Väčšinou sa udáva vo formáte 512/128 kbps. V tomto prípade download rýchlosť, 512kbps, je tá, ktorou sťahujete smerom k sebe (prezeranie stránok, sťahovanie software, prijímanie e-mailov do mailovej schránky), 128kbps je smerom od Vás (posielanie správ, odosielanie ..). Existuje symetria (napr. 512/512) v rýchlostiach, alebo asymetria (napr. 512/128).

Na akej frekvencii je možné sa pripojiť?

V tejto chvíli sme schopný pripojiť Vás na 5Ghz technológii Wifi. Na starších technológiách prípojky rušíme a všetky sa postupne prepojujú na novší 5Ghz.

Nie je to zdraviu nebezpečné?

Nie je. Naše zariadenia sú všetky schválené telekomunikačným úradom a ich prevádzkovanie odpovedá hygienickým štandardom EU, t.j. ich vplyv na zdravie a životné prostredie je zanedbateľné a dlhodobé vystavenie vysielacieho zariadenia nie je zdraviu škodlivé.